
Met spoed inschrijven? Dat kan binnen 24 uur!
Eisen: vestigingsadres KvK
Wanneer u uw onderneming in de Kamer van Koophandel (KvK) wilt inschrijven, kan de eis voor een inschrijfadres obstakels opwerpen. Wanneer u (nog) geen bedrijfsruimte of vestiging in Nederland heeft, schrijft u uw woonadres wellicht liever niet in. Uw privégegevens zijn dan immers voor iedereen vindbaar. De makkelijkste manier om uw privéadres af te schermen, is door bij ons een vestigingsadres voor de KvK te huren dat aan alle eisen voldoet.
Onze locaties zijn geheel conform de regelgeving van de KvK. U ontvangt van ons een contract waaruit kan worden opgemaakt dat u kantoorruimte huurt. Dit contract, waarop het inschrijfadres is vermeld, overhandigt u tijdens de inschrijving of bij het wijzigen van het adres. Uw privéadres komt zo niet in het Handelsregister terecht.
Genoemde tarieven zijn exclusief btw
Een overzicht van onze voordelige pakketten
Hieronder een overzicht van onze pakketten. Indien u meer bedrijven wil inschrijven dan is een korting mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Brons - per maand
49 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> 1 maand waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Goud - per 12 maanden
29 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Zilver - per 6 maanden
39 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Waaraan dient een vestigingsadres te voldoen?
Welke eisen stelt de KvK aan een vestigingsadres? Eén van de belangrijkste punten is dat er op deze locatie werkzaamheden van uw bedrijf kunnen plaatsvinden. Dit betekent dat de betreffende ruimte geschikt moet zijn om de feitelijke uitoefening van uw economische bezigheden mogelijk te maken. Om diezelfde reden is een postbusadres (ook wel virtueel kantoor genoemd) niet geschikt.

5000 +
Postscans sinds begin dit jaar200 +
Tevreden klanten99 %
Klanttevredenheid3
Aantal locaties
Wat zijn de mogelijkheden voor u als ondernemer?
Daarnaast kunt u een flexplek huren. U heeft de keuze uit drie verschillende pakken die elk aan de eisen voor een vestigingsadres bij de KvK voldoen: een maandpakket, een halfjaarpakket en een jaarpakket. Gaat u ook na aan welke andere eisen, zoals vergunningen en financiering, uw onderneming dient te voldoen.
Aanvraagformulier
Bedrijf aanmelden
FAQ
Veelgestelde vragen
Op werkdagen kunnen we uw inschrijving doorgaans binnen enkele uren afronden, mits we alle benodigde documenten tijdig ontvangen. Zodra uw aanvraag compleet is, ontvangt u van ons een bevestiging en kunt u uw bedrijf meteen registreren bij de KvK of het KvK-adres wijzigen naar ons adres. Dit maakt ons proces snel en efficiënt.
Ja, dit is mogelijk. U kunt aangeven welke poststukken u doorgestuurd wilt hebben naar uw privé-adres. Daarnaast kunt u ook kiezen voor een automatische doorstuurservice waarbij alle post, ongeopend of gescand, direct naar uw woonadres wordt verzonden. Wij bieden flexibele opties die aansluiten op uw behoeften.
Voor het regelen van een inschrijfadres heeft u een kopie van een geldig identiteitsbewijs nodig, evenals een recent bewijs van uw woonadres (bijvoorbeeld een energierekening van maximaal één maand oud). Indien van toepassing kan aanvullende documentatie nodig zijn, zoals een uittreksel uit het handelsregister of gegevens van de uiteindelijke belanghebbende (UBO).
Inhoud acco
Ja, dit is mogelijk. U kunt meerdere bedrijven inschrijven op hetzelfde adres, mits de activiteiten binnen de wettelijke richtlijnen vallen. Voor klanten die meerdere bedrijven inschrijven, bieden wij aantrekkelijke kortingen. Neem contact met ons op voor een op maat gemaakte offerte.
rdeon
Inhoud acco
Wij accepteren inschrijvingen voor alle rechtsvormen, zoals eenmanszaken, VOF’s, BV’s en stichtingen. Ons inschrijfadres voldoet aan de eisen van de Kamer van Koophandel, ongeacht uw rechtsvorm. Indien u specifieke eisen heeft, zoals voor buitenlandse entiteiten, kunnen wij u verder adviseren.
rdeon
Ja, u mag het adres op uw website en andere zakelijke communicatie gebruiken. Voor veel ondernemers draagt dit bij aan een professionele uitstraling.
Wij scannen en versturen uw post eenmaal per week naar het door u opgegeven e-mailadres. Voor klanten met een grotere poststroom of dringende verzoeken bieden wij ook de optie voor meer frequente verzendingen. Al uw post wordt met de grootste zorg en discretie behandeld, zodat uw privacy gewaarborgd blijft. U kunt er ook voor kiezen om de originele poststukken fysiek te ontvangen.