zakelijk inschrijfadres

Bij ons regelt u binnen 24 uur een inschrijfadres

Virtueel kantoor

Een virtueel kantoor registreren doet u bij ons vanaf 29 euro per maand

Een virtueel kantoor is een kantoor dat ervoor zorgt dat al uw werkzaamheden kunnen plaatsvinden, waar u zich ook bevindt. U beschikt hiermee over een zakelijk adres voor uw bedrijfsvermelding en communicatie naar klanten en zakelijke contacten, maar hoeft niet fysiek op deze locatie aanwezig te zijn. Een virtueel kantoor biedt zo onder andere een uitkomst voor ondernemers die in het buitenland woonachtig zijn.

Alhoewel de manier waarop we werken razendsnel verandert, blijven sommige zaken, zoals het versturen van rekeningen per post, onveranderd. Wanneer het huren van een regulier kantoorpand dus geen optie is, bent u bij Zakelijkhuren24.nl aan het juiste adres. Startende ondernemers kunnen ons adres eveneens gebruiken voor inschrijving bij de KvK.

Genoemde tarieven zijn exclusief btw

Een overzicht van onze voordelige pakketten

Hieronder een overzicht van onze pakketten. Indien u meer bedrijven wil inschrijven dan is een korting mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Brons

Brons - per maand

49 euro per maand

> Betaling per maand (€ 49,-)
> Inschrijven op adres bij KvK
> Iedere 14 dagen post ontvangen via mail
> Doorsturen van postscans is gratis
> Eigen werkplek
> 1 maand waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland

Goud

Goud - per 12 maanden

29 euro per maand

> Betaling per jaar (€ 348,-)
> Inschrijven op adres bij KvK
> Iedere 14 dagen post ontvangen via mail
> Doorsturen van postscans is gratis
> Eigen werkplek
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland

Zilver

Zilver - per 6 maanden

39 euro per maand

> Betaling per halfjaar (€ 234,-)
> Inschrijven op adres bij KvK
> Iedere 14 dagen post ontvangen via mail
> Doorsturen van postscans is gratis
> Eigen werkplek
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland

Wat zijn de voordelen van een virtueel kantoor?

Op momenten dat u een kantoorruimte nodig heeft, kunt u deze tegen een scherpe meerprijs bij ons huren. Hiermee voldoet u aan een belangrijke vereiste van de Kamer van Koophandel, welke van belang is wanneer u uw onderneming onder dit adres in het Handelsregister wilt laten opnemen.

Andere voordelen van een virtueel kantoor van Zakelijkhuren24.nl zijn het afschermen van uw privacy (u hoeft nu immers uw woonadres niet als vestigingsadres op te geven), een professionelere uitstraling naar buiten toe, helder inzicht in uw kosten door het vaste huurcontract en minimale financiële risico’s. Onze huurmogelijkheden zijn namelijk erg flexibel, waardoor u niet onnodig lang aan uw contract vastzit in tijden dat het wellicht tegenzit.
virtueel kantoor

5000 +

Postscans sinds begin dit jaar

200 +

Tevreden klanten

99 %

Klanttevredenheid

3

Aantal locaties
coworkplace

Tijd besparen met onze gratis postdoorstuurservice

Zakelijkhuren24.nl denkt met u mee en neemt u daarom graag wat werk uit handen. Wij bieden u een handige postdoorstuurservice, welke inhoudt dat wij de poststukken die we voor u op ons adres ontvangen, netjes inscannen en twee keer per maand als postscans naar u e-mailen. Natuurlijk gaan wij uiterst discreet om met uw post.

Bent u geïnteresseerd in een virtueel kantoor voor uw onderneming? Wij bieden maand-, halfjaar- en jaarpakketten. Het huurcontract kan reeds binnen 24 uur worden geregeld. Het huurcontract neemt u mee naar uw inschrijfafspraak bij de KvK. Een virtueel kantoor is enkel bedoeld voor bedrijven en niet voor particulieren die op zoek zijn naar een postadres.

De inschrijfprocedure

Indien u bij ons een virtueel kantoor wil huren doorloopt u een aantal stappen voor u het adres kunt inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Meld u aan om in aanmerking te komen voor een virtueel adres. Vul uw bedrijfsgegevens in en omschrijf uw bedrijfsactiviteiten zo uitgebreid mogelijk. Op basis van uw bedrijfsactiviteitomschrijving beoordelen we of u bij ons klant kunt worden. Na beoordeling van de aanmelding vragen we iedere ondernemer zich te identificeren. Hierna stellen we een contract op en sturen een factuur. Het ondertekenen van de overeenkomst doet u online. Zodra de factuur is voldaan, ontvangt u van ons het contract.

Een virtueel kantoor en dan?

Wanneer u de stappen van de inschrijfprocedure heeft doorlopen bent u officieel klant bij Zakelijkhuren24.nl. U ontvangt van ons iedere twee weken post. Bovendien bieden wij u de mogelijkheid om het adres te vermelden op reclame-uitingen van uw onderneming. Het is goed om te weten dat uw kantoor niet virtueel is. U heeft namelijk de mogelijkheid om regelmatig gebruik te maken van uw werkplek. Conform de eisen van de Kamer van Koophandel heeft u dus daadwerkelijk een echte werkplek, die van alle gemakken is voorzien.

Aanvraagformulier

Bedrijf aanmelden

U kunt uw bedrijf eenvoudig inschrijven door het onderstaande formulier in te vullen. Vervolgens nemen wij per e-mail contact met u op.


    Contactgegevens


    Pakketkeuze & Bedrijfsgegevens


    Staat het bedrijf op dit moment ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?


    Selecteer hieronder de gewenste locatie


    Wat doet u precies? Omschrijf hier uw bedrijfsactiviteiten zo uitgebreid mogelijk.*

    Frequently asked questions

    Veelgestelde vragen

    Wanneer een deurwaarder bij het kantoor aanbelt en u op dat moment niet aanwezig bent, stellen wij deze persoon daarvan op de hoogte. Eventueel papierwerk kunnen we in ontvangst nemen. We zullen deze inscannen en samen met uw andere poststukken met de maandelijkse mailzending naar u toe sturen.

    Een zakelijk postadres wordt enkel gebruikt als correspondentieadres. Een virtueel kantoor kunt u daarentegen ook gebruiken als inschrijfadres voor de Kamer van Koophandel.

    Om uw inschrijving te voltooien, hebben wij enkele persoonlijke gegevens van u nodig. Deze worden enkel voor dit doeleinde gebruikt en niet gedeeld met derden. Een uitzondering hierop moeten wij maken wanneer de overheid of justitie naar deze gegevens vraagt.