Bij ons regelt u binnen 24 uur een inschrijfadres
Virtueel kantoor
Een virtueel kantoor is een kantoor dat ervoor zorgt dat al uw werkzaamheden kunnen plaatsvinden, waar u zich ook bevindt. U beschikt hiermee over een zakelijk adres voor uw bedrijfsvermelding en communicatie naar klanten en zakelijke contacten, maar hoeft niet fysiek op deze locatie aanwezig te zijn. Een virtueel kantoor biedt zo onder andere een uitkomst voor ondernemers die in het buitenland woonachtig zijn.
Alhoewel de manier waarop we werken razendsnel verandert, blijven sommige zaken, zoals het versturen van rekeningen per post, onveranderd. Wanneer het huren van een regulier kantoorpand dus geen optie is, bent u bij Zakelijkhuren24.nl aan het juiste adres. Startende ondernemers kunnen ons adres eveneens gebruiken voor inschrijving bij de KvK.
Genoemde tarieven zijn exclusief btw
Een overzicht van onze voordelige pakketten
Hieronder een overzicht van onze pakketten. Indien u meer bedrijven wil inschrijven dan is een korting mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Brons - per maand
49 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> 1 maand waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Goud - per 12 maanden
29 euro per maand
*Per jaar 240 euro goedkoper dan pakket brons
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Zilver - per 6 maanden
39 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Wat zijn de voordelen van een virtueel kantoor?
Andere voordelen van een virtueel kantoor van Zakelijkhuren24.nl zijn het afschermen van uw privacy (u hoeft nu immers uw woonadres niet als vestigingsadres op te geven), een professionelere uitstraling naar buiten toe, helder inzicht in uw kosten door het vaste huurcontract en minimale financiële risico’s. Onze huurmogelijkheden zijn namelijk erg flexibel, waardoor u niet onnodig lang aan uw contract vastzit in tijden dat het wellicht tegenzit.
5000 +
Postscans sinds begin dit jaar200 +
Tevreden klanten99 %
Klanttevredenheid3
Aantal locatiesTijd besparen met onze gratis postdoorstuurservice
Bent u geïnteresseerd in een virtueel kantoor voor uw onderneming? Wij bieden maand-, halfjaar- en jaarpakketten. Het huurcontract kan reeds binnen 24 uur worden geregeld. Het huurcontract neemt u mee naar uw inschrijfafspraak bij de KvK. Een virtueel kantoor is enkel bedoeld voor bedrijven en niet voor particulieren die op zoek zijn naar een postadres.
De inschrijfprocedure
Een virtueel kantoor en dan?
Aanvraagformulier
Bedrijf aanmelden
Frequently asked questions
Veelgestelde vragen
Wanneer een deurwaarder bij het kantoor aanbelt en u op dat moment niet aanwezig bent, stellen wij deze persoon daarvan op de hoogte. Eventueel papierwerk kunnen we in ontvangst nemen. We zullen deze inscannen en samen met uw andere poststukken met de wekelijkse mailzending naar u toe sturen.
Een zakelijk postadres wordt enkel gebruikt als correspondentieadres. Een virtueel kantoor kunt u daarentegen ook gebruiken als inschrijfadres voor de Kamer van Koophandel.
Om uw inschrijving te voltooien, hebben wij enkele persoonlijke gegevens van u nodig. Deze worden enkel voor dit doeleinde gebruikt en niet gedeeld met derden. Een uitzondering hierop moeten wij maken wanneer de overheid of justitie naar deze gegevens vraagt.