Spoedservice mogelijk - Binnen 24 uur opgezet
Een virtueel kantoor in Amsterdam
Genoemde tarieven zijn exclusief btw
Een overzicht van onze voordelige pakketten
Hieronder een overzicht van onze pakketten. Indien u meer bedrijven wil inschrijven dan is een korting mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Brons - per maand
49 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> 1 maand waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Goud - per 12 maanden
29 euro per maand
*Per jaar 240 euro goedkoper dan pakket brons
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Zilver - per 6 maanden
39 euro per maand
> Inschrijven op adres bij KvK
> Wekelijks post ontvangen
> Doorsturen van postscans is gratis
> Geen waarborgsom
> Locatie in Noord- of Zuid-Holland
Genoemde tarieven ex 21% btw
Werken conform de KvK richtlijnen
5000 +
Postscans sinds begin dit jaar200 +
Tevreden klanten99 %
Klanttevredenheid3
Aantal locatiesVirtual office
Uw kantoorruime binnen een mum van tijd geregeld
Bent u geïnteresseerd in een virtueel kantoor in Amsterdam? Bij ons doorloopt u een eenvoudige aanvraagprocedure die vaak binnen reeds 24 uur kan worden afgerond. Wanneer u op de button ‘bedrijf aanmelden’ klikt, wordt u doorgestuurd naar de pagina waar het aanvraagformulier voor u klaarstaat. Zodra u het formulier naar ons heeft verstuurd, nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op. U ontvangt van ons te allen tijde eerst een voorlopige overeenkomst. Wanneer u deze digitaal heeft ondertekend en de factuur heeft voldoen, doen we u direct het definitieve huurcontract toekomen. Dit document kunt u gebruiken voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel.
Voor ondernemers in binnen- en buitenland
Kiest u voor een virtueel kantoor in de omgeving van Amsterdam, dan is werken op afstand de basis. Werken op afstand kunt u thuis, maar in principe vanuit elke locatie ter wereld doen. Bent u in het buitenland woonachtig? Ook dan is een virtueel kantoor in Amsterdam voor u een slimme oplossing. Zodra u daadwerkelijk gebruik wilt maken van onze fysieke kantoorruimte, reserveert u deze telefonisch of per e-mail.
Aanvraagformulier
Bedrijf aanmelden
Frequently asked questions
Veelgestelde vragen
Bij Zakelijkhuren24.nl heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten: een maandpakket, een halfjaarpakket en een jaarpakket. Enkel in het geval van een maandpakket betaalt u een waarborgsom van een maand.
Verschijnt er een deurwaarder op het adres van ons kantoorpand en bent u op dat moment niet aanwezig? Onze medewerker zal dit aan de deurwaarder kenbaar maken. Eventueel kunnen wij relevante documenten in ontvangst nemen en deze met de overige poststukken die we tweewekelijks doorsturen, naar u e-mailen.
Gebruikt u het ons adres als zakelijk inschrijfadres, dan zult u daar ook uw poststukken ontvangen. Alhoewel de meeste correspondentie vandaag de dag digitaal verloopt, zal iedere ondernemer nog fysieke post blijven ontvangen. Wij behandelen deze discreet en scannen alle binnenkomende post voor u in. Iedere week sturen wij dit door naar het e-mailadres dat u aan ons heeft opgegeven. Zo hoeft u zelf niet op ons kantoor langs te komen om uw post op te halen.